Om u beter van dienst te kunnen zijn, maakt deze website gebruik van Cookies. Door op "Akkoord" te klikken of door gebruik te blijven maken van deze website, gaat u akkoord met het plaatsen van deze cookies.

< Veiling Gesloten

Q&A sessie met Juul Manders, gesigneerde BALR. tas van Demy de Zeeuw, gesigneerd BALR. T-Shirt

Winnend bod: €1.000,-

Voorwaarden

Bekijk hier de veiling voorwaarden.

Over BALR.

BALR. is een Nederlands premium lifestyle merk dat sinds 2013 overal in het internationale straatbeeld te zien is. Het merk, dat is opgericht door Juul Manders, Ralph de Geus en Demy de Zeeuw, maakt de lifestyle van professionele voetballers bereikbaar. Vele topvoetballers worden regelmatig gespot in de kleding van het merk en ook DJ’s als Hardwell en Tiësto reizen de wereld rond met de producten van BALR. BALR. wordt in meer dan 150 landen en in meer dan 200 winkels verkocht.

 Over Demy de Zeeuw

Na zijn succesvolle carrière als profvoetballer is Demy de Zeeuw minstens zo succesvol in het bedrijfsleven. Hij speelde het WK en EK met Oranje en voor clubs als Ajax, AZ en Spartak Moskou. Als co-founder is Demy nu verantwoordelijk voor de creatieve richting van het merk. 

 Over Juul Manders

Als CEO van drie hard-groeiende merken zorgt Juul Manders met zijn eindeloze drive ervoor dat Wannahaves, 433 en BALR. de wereld veroveren. Wannahaves bedient partners als Nike, INTERSPORT, Oger en Activision’s Call of Duty van social media strategie, content en/of distributie. 433 is ’s werelds grootste platform op Instagram en het premium lifestyle merk BALR. is ondertussen wereldwijd verkrijgbaar, zowel online als in honderden winkels. 

Dit veilingitems is kosteloos aangeboden door Juul Manders, Demy de Zeeuw en BALR.

 

Winnend bod: €1.000,-
Sponsoren
D&BWaterschapVMITelegraafALSSimpelNL MuziekNationale WaarborgCSDigitalACS